Шановні користувачі Порталу!
Відповідно до Меморандуму ДФС України, Ви маєте можливість безкоштовно формувати, підписувати та надсилати звітність в електронному вигляді до Державної фіскальної служби України з використанням безкоштовного електронного цифрового підпису Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД). Юридичні особи та ФОП мають можливість надавати всі основні форми податкової звітності, податкових накладних та сервісних запитів.
Основні функції програми :
- - формування звіту власноруч або завантаження звіту, сформованого в іншій програмі
- - шифрування звіту та підписання електронним-цифровим підписом (ЕЦП)
- - захищена передача звіту до органів Державної фіскальної служби України
- - отримання квитанції – підтвердження прийому звіту установою ДФС
- - розшифрування квитанції та її перегляд
- - проста реєстрація через Інтернет
- - програмне забезпечення не потребує первинної інсталяції та його оновлень на робочому місці платника податків
- - консультаційна підтримка надається за багатоканальним тел.
- - є можливість подання звітності у різні державні органи за принципом «єдиного вікна»
- - Для початку реєстрації увійдіть за посиланням #e.zvitoperator.ua/register/
- - Введіть дані користувача та Вашої компанії
- - У поле «Тип Ваших ключів*:» виберіть «Центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ...»
- - Здійсніть підписання Угоди користувача із використанням ЕЦП ІДД ДФС
Особливості користування програмою :
Як розпочати роботу :